Aici gasesti Oferta Corecta !
| Home | Oferta | GRATIS | Comenzi | Intrebari frecvente | Servicii Web | Noutati | Despre Noi | Contact |

Intrebari frecvente :

1) Cum pot cumpara un produs ?
Raspuns :
a) In pagina [ Comenzi ] completati datele cerute si trimiteti o comanda de Factura Proforma pentru produsul dorit.
b) In urma comenzii veti primi o factura proforma pe care o puteti achita la orice filiala a unei banci prin instrumentele legale de plata.
c) Dupa ce primim confirmarea platii dvs. prin fax la nr. 0368 815 336 sau pe email va vom expedia kitul de instalare prin email si dupa instalare vom licentia impreuna aplicatia cumparata.
d) In cateva zile veti primi factura si licenta de utilizare a softului cumparat.

2) Ce inseamna relicentierea unui produs ?
Raspuns:
Uneori in unor schimbari hard si/sau soft (formatare,repartitionare HDD) a computerului pe care s-a facut licentierea, codul de licenta generat initial isi pierde valabilitatea. In acest caz lansati o comanda de Factura Proforma cu mentiunea RELICENTIERE PRODUS. Veti primi o factura proforma cu taxa de relicentiere (valoarea taxei este publicata pe site). Dupa confirmarea platii facturii este necesar sa generati si sa retrimiteti fisierul cerere de licentiere. Wiz Soft SRL va verifica si daca cel putin o parte din datele initiale ale calculatorului gazda corespund va genera si trimite un nou fisier pentru licentiere.

3) In cate zile de la trimiterea fisierului cerere de licentiere se primeste cheia de licentiere?
Raspuns:
Dupa confirmarea platii dvs., in functie de numarul de comenzi in asteptare veti primi fisierul de licenta in una pana la maxim 7 zile lucratoare. In acest timp puteti folosi aplicatia deoarece exista o perioada de gratie pana la care aplicatia solicita validarea licentei.

4) Ce este licenta de update ?
Raspuns:
Licenta de update este o facilitate optionala prin care va puteti asigura ca puteti beneficia de cea mai recenta versiune a unui produs . Licenta de update va ofera dreptul de a face update la cea mai recenta versiune a aplicatiei in perioada de valabilitate a licentei, suport tehnic prin email si revizii tehnice gratuite.

5) Ce este revizie tehnica?
Raspuns:
Revizia tehnica este o operatie prin care se verifica, repara si optimizeaza baza de date. In timpul acestei operatii se golesc fisierele temporare, se sterg inconsistentele aparute , se regenereaza fisierele index,etc.. Daca revizia se amana un timp indelungat se poate ajunge la nefunctionarea aplicatiei.

6) Wiz Soft realizeaza interventii la cerere ?
Raspuns:
La solicitarea unui client Wiz Soft poate realiza operatii specifice cum sunt depanare, reparare baza de date, modificare istoric, efectuare corectii, restaurare din salvare, costul si desfasurarea operatiilor vor face obiectul unui contract de prestari servicii.

| Home | Oferta | GRATIS | Comenzi | Intrebari frecvente | Servicii Web | Noutati | Despre Noi | Contact |

Copyright 2002-2016 Wiz Soft SRL Fagaras